Tema: Re: del auto + / -
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2010-01-16 18:43:24
pas mus tu gatviu jau ir nebetaiso, uab avarija pasiunte savivaldybe nx.
vyras ar ne vyras mano akyse man yra gyliai px, manau tau dar gyliau. as tik norejau pasakyti, kad nuvaziuoti vln-palanga per 2,5 val yra ahujennai greitai, per 2 valandas - misija besiribojanti su proto ribomis. as zinau, nes teko nuvaziuot. labai abiejoju ar kada noreciau pakartot. o jus bandot isvesti kazkokias matematikas, visikai neivertine kiek laiko sugaistamas visokiem pastabdymams prie visu atsirandaciu kelyje kliuciu, nuo vairuotoju iki keliu remontu. pas jus masinos gal su kompais jau kur average rodo arba gal gps karts nuo karto isijungiat, tai pabandykit pasiekti bent 150 kmh average kelyje vilnius - palanga ar bent jau vilnius- klaipeda.