Tema: Re: straipsniai apie Dakaro rali pries ~5 metus?
Autorius: Mumbaikar
Data: 2010-01-11 20:41:45
> Jei internete rase, Googlas turetu padeti, tik reikia kantrybes tureti
> teisingai paklausti ;)

Nerado Googlas, nes nebeegzistuoja puslapis, kur skaiciau. Ne delfi tai
buvo, pasirodo, o www.greitis.lt. Ir nelabai tai zurnalistas, o PG
Lundmarkas rase.

Bet www.archive.org padejo atrasti, ko ieskojau.

Cituoju, ka radau:

"Pagaliau Afrika!
.....Važiuoti paskui Meonį ir pamatyti kaip jis valdo savo KTM'ą tai du
skirtingi dalykai. Norėčiau turėti kamerą ant mano šalmo. Jis važiuoja labai
šiurkščiu ir labai galingu stiliumi, o tai vienintelis būdas, kad suvaldyti
KTM "dvynius" (900 kub.cm variklis, du cilindrai).
Po 20 km mane aplenkė Brucy. Aš variau pilnu greičiu, kol nepamačiau
prancūzo avarijos.
Nors jo nuopolis atrodė blogai (greitis apie 100km/val), jis atsitojo tuoj
pat ir pradėjo tvarkyti savo kelio knygą. Nutariau nestoti, bet jo avarija
mane išgydė nuo tolimesnio varymo, bent jau šiandieną.
Prietaisai užfiksavo mano didžiausią greitį tą dieną - 186 km/val. Tai buvo
nuokalnė, į nugarą šviečianti saulė ir tolumoje pranykstantis F.Meonis."

"Šiandieną sutikau prancūzą, kurio avarija pernai kainavo mano draugui Polui
Andersui (motociklininkas iš Norvegijos) 5 minutes brangaus laiko. Tai
atsitiko Sinajaus dykumoje, ant vienos iš paskutinių kopų, apie 10 m aukščio
ir stačiu nuolydžiu.
Polas tik ką aplenkė prancūzą, o tai pastarajam nelabai patiko. Jis pabandė
aplenkti norvegą kylant į kopos viršų. Tik nelaimėlis pasirinko nelabai
teisingą greitį. Kopos viršūnę galima kirsti 4 km/val greičiu, prancūzas gi
varė 50 km/val.
Prancūzas pakilo į orą 12-13 m aukštyje ir "nusileido" ant kumščio dydžio
akmenų.
Sutrupinti abiejų kojų kulnai, sulaužytos kulkšnys ir sutrupintas
slansktelis.

Jis neleido sustojusiam Polui nuspausti radijo siustuvo mygtuko, kuris
garantuoja greitos pagalbos malūnsparnį 20 minučių bėgyje.
Prancūzas manė, kad truputį pagulės ir galės važiuoti toliau. O gal turėjo
įtakos tai, kad už malūnsparnio atvykimą reiktų sumokėti 1000 eurų?
Dabar jis pasakojo, kad ligoninėje praėjo 5 mėnesiai, kol gydytojai jam
leido atsistoti ant kojų be pagalbos. Šiais metais jis dirba maratono
aptarnavimo komandoje, bet vėl nori startuoti 2005-ais.
Jam, kaip ir man, kažkas įkando..."

"Pirmą kartą tai man nutiko 2000 metais, kai lenktynės buvo sustabdytos ir
visi dalyviai nuskraidinti į Libiją.
Dabar mus skraidins į Bamako ir po to sekmadienį teks važiuoti iki Bobo
Dioulasso.
Įdomu, kiek gi organizatoriams kainuotų draudimas nuo terorizmo aktų?
Esu tikras, kad švedų kompanijos net nežiūrėtų į tą pusę...
Pernai norėjau pasirašyti gyvybės draudimo polisą, bet pamačiau smulkiu
šriftu parašytą pastabą, kurioje draudimo kompanija pareiškia, kad draudžia
tik "nesugadintas" kūno dalis. Pas mane iš tų "nesugadintų" liko tik viena
dešinė ranka, tai tik ją ir galėjau apdrausti.
Bet kadangi aš esu kairiarankis, tai daug naudos iš to nebūtų. "