Tema: Re: Dagris servisas Lakunu g-je :(
Autorius: RaR
Data: 2010-01-10 12:26:30
Paskutinįkart kai buvau nieko nesiteiravo. Tiesą sakant dabar jau
nebeprisimenu, kad mačiau kaip išlašino, nes buvau nuėjęs filtro pirkti.
Tiesiog kai anksčiau pastoviai keisdavau Savanorių pr. Dagryje, tai ten
tikrai išlašindavo, buvau įsitikinęs kad ir visur pas juos taip. Jei
neišlašino, tai tada ir prie apsaugos neturėjo lįsti.