Tema: Re: Iškrauna akumą
Autorius: RaR
Data: 2010-01-08 14:25:30
Mokėt gal ir daug ką moka, bet labai dažnai jiems reikia susakyti ką daryti, nes kitaip nepadaro. Kai nuvežiau kad patikrintų kodėl išsikrauna ir sunkiai vedasi kai šalta, tai srovės nuotėkį liepti patikrino, bet tikslaus gedimo nesiaiškino, tiesiog atjungė laidelį į bardačioko apšvietimą. Man patiktų kad ta lemputė šviestų, tuo labiau kad jungiklis veikia gerai, todėl teks pačiam aiškintis. Pakaitinimo žvakes patikrino tik po kelinto priminimo - pasirodė visos buvo numirusios. Akumuliatoriaus talpos taip ir nepatikrino (na, gal čia sudėtingesnio aparato reikia?), nors kelis kartus sakiau kad jis ir atjungtas po truputį išsikrauna.