Tema: Re: commerce IS250
Autorius: zhegonskas
Data: 2010-01-07 16:16:52
taip. nes jis toks grazus. nu toks grazus, kad tik naujesnis rx'as
dabar uz ji grazesnis. be to iki maksimos ar siaip kur
apsipirkt/parsivezt ka su juo labai smagu palekti - pulteliu atidaromas
galinis dangtis - labai smagus prikolas. arba galima is zaliakalnio
turgaus parvezti tris kiaules kumpius (mano tecio hobis yra pirkti
mesa, ja rukyti ir dalinti giminems) ir maisha bulviu, del aukstesnes
prosvhaisos be parkiu uzvaziuojant "pasikrauti" ant bordiuru. praktiski
tie suv'ai jobshtvajmat zinok

On 2010-01-07 15:09:47 +0100, "shimtas kinieciu"