Tema: Re: Nissan Pathfinder
Autorius: Motor
Data: 2010-01-07 13:11:45
A tai ka reiskia traktorius?:) Isedes as i ji buvau keletui kilometru
pariedet trasoj. Nu nieko visai, trauka pakankama, aukstai sedi, toli matai,
tipo gal saugiau:) O del dydzio palyginus, tai ta pati skoda superbas yra
ilgesne, A6 nuo kazkuriu metu apskritai ir ilgesne ir platesne. Tas pats yra
ir su murano ir infiniti fx. Taip, kad velnias zino, "ir norisi ir
keikiasi", kaip ten eitusi mieste trintis su tokiu:) Is kitos puses susidedi
parktronikus ir rukai...