Tema: Re: OFF biski Televizoriai?
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2009-12-28 15:49:40
o plazmas dar galima pardavinet? kad berods europos sajungoje jie ar jau uzhdrausti, ar bus uzhdrausti nuo 2010 - kaip shlykshtus pempiu ir susuriniu shunu zhudikai (aliektros ale jama neprotingai daug, todel turejimas tokio kvalifikuojamas kaip metaamfetamino laborotorijos turejimui... nu bent jau zhaliuju akysna:)