Tema: Re: OFF biski Televizoriai?
Autorius: AS
Data: 2009-12-27 12:10:38
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
news:hh7a48$pdn$4@trimpas.omnitel.net...

> O as pasiziurejau i sony 40W5500 salia panasoniko plazmos (V10 ir S10) ir
> nutariau, kad plazma ciulpia.
> Jau vien del blizgancio ekrano kuriam matosi visas kambarys. Plius ir kad
> ir kaip bebutu keista, bet pas plazma jokiais reguliavimais taip ir
> neisgavau naturaliu spalvu. Su judesiu irgi liko klausimu, bent jau man
> pasirode pro sali plaukiantys objektai (tipo televizijai tipiskos pan &
> zoom tipo scenos) erzinanciai "strigineja".

Striginejimas del kreivo softo, islyginancio judesi, t.y., uspildancio
tarpus tarp statiniu paveiksliuku. Zodziu, butent sito teliko ar sito
firmware bedqa. Man asmeniskai plazmos spalvos ior pats vaizdas geriau
atrodo, bet man plazmos mirgejimas matosi. Paziurejus keliolika minuciu,
akys labai vatgsta. Kol kas neteko matyti nemirgancios plazmos, deja, o
siaip imciau ja.

LED, beje, tik LED pasvietimas vietoj lempuciu, pats ekranas neledinis.
Aisku, kazkiek maciau alektros naudoja, kazkiek didesni sviesuma galima
isgauti (na, bet spalvu gradacija visvien isreiskiama bitais, tad nezinau,
kiek tame privalumo), telikui senstant, diodu skleidziama sviesa keiciasi
maziau nei lempu. Tiek ir to skirtumo tarp marketinginio LED ir LCD. Cia
pradiniam klausejui sita pastraipele, jei ka :-)