Tema: Re: nokian wr "sugedo"
Autorius: Faktas
Data: 2009-12-21 11:50:44
ir teisingai daro.
retai jau (na gal zmona nedave ar dar kas nuotaika sugadina)
taip jau aklai visiems ir traktuoja.
jie irgi nedurni, - mato gezas be proto rankini traukineja, kad byle kuo daugiau
apsisuktu, tai ir pritariu, kad tokiam bauda ipaiso.
o kur matosi, normaliai zmogus mokosi suvaldyti masina, stengiasi ja istiesint,
suvaldyt, o ne kuo labiau pasimakaluoti, tai ir nebaudzia.