Tema: Re: nokian wr "sugedo"
Autorius: Povilas
Data: 2009-12-21 09:35:42

"Algirdas" <omnitel.NOSPAM@zalgiris.eu> parašė naujienų
news:hgl8pm$uo8$1@trimpas.omnitel.net...
> vakar vakare dziaugiausi keliais Kaune, dar buvau nulekes iki Birstono,
> mano contivikingai 3 pernai irgi atrode daug geriau ;) esp pastoviai
> mirksejo :)

As vakar vaziavau I Kauna su zmonos auto aprengta tokiom pat padugnem. Na,
turiu pasakyt, kad Vilniuje siek tiek keistai jauciausi - tikrai siek tiek
tampe, bet tai yra prognozuojamas slydimas.O siaip autostrada buvo kazkuom
supilta, nes visa masina apsiko taip,kad net baisu buvo prie jos kur nors
prisiliesti.Gal todel ir nebuvo baisiai slidu. Taciau pries Kauna pamaciau
mersiuka mikrobusa isvertusi apsvietimo stulpa ir suardziusi skiriamuosius
atitvarus,tai tada siek tiek suabejojau ar tikrai jau toks nesldus kelias.
Gryztant namo, prie Vievio maciau is pakeles kranu iskedinejama raudona
masiniuka. Koja kazkaip automatiskai nulipo nuo gazo pedalo.
Todel manyciau, kad siom salygom tik dygliuotos padangos butu dave naudos ir
smerkti Nokian nereiketu.