Tema: Re: daewoo korando
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-12-21 09:04:55
"kewle migyje" <wmi@vmi.lt> wrote in message
news:hgm7l7$uvq$1@trimpas.omnitel.net...
> jei geros padugnes - išvažiuosi
> pac turėjau tokių experiencų.... atvaziuoju į daugiabučio kiemą... vietos
> nėr, bo tarp mirusių auto sniego kalnai pripustyti
> Pakeliam... įvažiuojam... patupdom :) Ryte atbrendu... užsivedu, pakeliu
> :)

    O mano patirtis su XM (kaip ir taip pat keliasi) priesinga:  Ivaziuoju i
kiema, kieme ledas, ant virsaus sniegas, bandau ivaziuoti i ta vieta, kuri
likusi laisva ir kur man tenka daznai parkuoti (vienas ratas auksciau, ant
borto) priekiniai ratai kasasi, masina slysta sonu i kaimyno masina....
pastatyti nei ten, nei i kita panasia vieta nepavyko... Padangos ant to XM
tikrai buvo geros. Tuo tarpu savo ir syncro pasata, ir subarikus ten visada
parkuodavau be problemu. Visa laime, kad XM buvo skolintas, ir vargti teko
viena vakara....

Audrius K.
Outback 2002
Tribeca 2007