Tema: Re: daewoo korando
Autorius: Kestas.
Data: 2009-12-21 00:09:52
Na gerai, tarkim issikelia, kabo virs pusnies, bet ar tai padeda jam isvaziuot?
Kazkaip nera teke normaliai sniege pastrigt (max prisiparkavau priekiu ant
pusnies, o jai susedus pasirode kad po karteriu akmenukas gulejo tai cia jau
pakelimas but sutaupes laiko)  tai kiek mano siauras supratimas nesa tarkim
4x4 atveju bent jau atgal isvaziuot sansu butu