Tema: Re: Draudimo klausimukas
Autorius: ManXP
Data: 2009-12-18 15:26:42
Gal ne i tema, bet apie parasus... Buvo pirktas telefonas, ir buvo padetas
parasas ties punktu, kad aparatui sugedus, ji privalesiu nest ne pardavejui,
o kitai firmai (kuri atlieka taisyma). Po 2 metu sugedo. Nunesiau pardavejui
atiduot, tas pradejo rodyt i parasa ir liepe nest ten kur priklauso.

Tada buvo sioks toks gincas, bet finale vistiek gavosi, kad ta sutarti su
parasu jie galejo susikist i ..., nes istatymas (kuris sako, kad daikta nesu
pardavejui, ir jau ne mano reikalas, jei pardavejas turi ji kazkam nuvezt)
turi daugiau galios nei kazkoks popieriukas su parasu.

"Mindaugas J." <mindaugas@i-solutions.lt> wrote in message
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
> Matai, sutartyje jie gali ir spygu pripaisyti, taciau jei to nera TPVCAD
> istatyme ar taisykles - figvamas jums,o ne pasekmes.

Truputį nelogiška, kad aš pasirašinėdamas sutartį su draudimu turiu
analizuoti įstatymus ir aiškintis kiek ta sutartis atitinka įstatymą, o kiek
ne. Čia gi ne mano darbas ir aš tam laiko neturiu. Jeigu, yra, kaip sakai,
vadinasi anksčiau ar vėliau, kažkas užkibs ant tų kabliukų, bus teismai, bus
precedentai, bus tos sutartys sutvarkytos. Realiai aš asmeniškai nenorėčiau
gaišti daugybę laiko dėl kelių litų. Bet iš visuomeninės pusės, norėčiau,
kad draudikai neprakišinėtų lievų sutarčių ir nemaustytų visų mūsų (-;

-Mindaugas J.