Tema: Re: Draudimo klausimukas
Autorius: Mindaugas J.
Data: 2009-12-18 15:18:03
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message news:hgfuqg$ilt$1@trimpas.omnitel.net...
> Matai, sutartyje jie gali ir spygu pripaisyti, taciau jei to nera TPVCAD
> istatyme ar taisykles - figvamas jums,o ne pasekmes.

Truputį nelogiška, kad aš pasirašinėdamas sutartį su draudimu turiu analizuoti įstatymus ir aiškintis kiek ta sutartis atitinka įstatymą, o kiek ne. Čia gi ne mano darbas ir aš tam laiko neturiu. Jeigu, yra, kaip sakai, vadinasi anksčiau ar vėliau, kažkas užkibs ant tų kabliukų, bus teismai, bus precedentai, bus tos sutartys sutvarkytos. Realiai aš asmeniškai nenorėčiau gaišti daugybę laiko dėl kelių litų. Bet iš visuomeninės pusės, norėčiau, kad draudikai neprakišinėtų lievų sutarčių ir nemaustytų visų mūsų (-;

-Mindaugas J.