Tema: Re: Offtopic: barzdaskutes
Autorius: pragäras
Data: 2009-12-05 23:37:24
jebat kalatit, geriau tada jau zztopu vaikšiot, nx tiek vargo. o su nugarinimu tai true - mano ata tėvukas tik taip skusdavo barzdą, po to su pendzelium smakrą išsimuilindamas. aš gi galiu su peiliu ir sausai nusiskusti, ir jokiu aftershave nenaudoju - jokių bėdu. manau, kad čia ir odos reikalas, ir kaip ji įpras