Tema: Re: Offtopic: barzdaskutes
Autorius: ramunas
Data: 2009-12-05 10:02:15
is asmenines patirties galiu pasakyti, kad barzdaskute irgi nekas ... na
bent jau ne visiems ... anksciau skusdavausi su peiliukais ir nutariau
pabandyti su barzdaskute ... braun ten kazkokia is mandresniu nusipirkau
(pasidovanojau kaledu proga) .. po keliu skutimusi vel perbegau ant
peiliuku. ir ilgai skutasi su barzdaskute ir nevisada graziai nusiskuta.
gal geriau tu pamegink kokius bandresnius peiliukus (5peiliuku) dzileto.
pakeisk putas, naudok aftersheivini pieneli ir pan. gal pades ?
dabar manasis braunas su kuno plauku skutimo funkcija tarnauja tik kitiems
kuno plaukams salinti :)