Tema: Re: Parkavimosi sistemos (parkatronikai)
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-12-04 09:37:27
nu tiesa pasakius ne, bet tai zinok jie ir neklause siap :)
as jau senokai (jau apie metus gal) nebendravau su salonais, maniau, kad daug kas pasikeite per ta laika ir finansavimo instrumentuose, todel paprasiu ju atsiusti is esmes ju nuoziura kom pasiulyma isigyjimui mokant ne visa suma is karto.
vat ir gavau. galbut ir nevisiskai tiksliai apibreziau uzduoti, bet lementarios logikos tai reikia ir jiems, jei nesugeba, tai bent jau poreiki pasitsklintu. bet tai cia amzinas problemsas, kuirio manau ir krize nesureguliuos.