Tema: Re: Parkavimosi sistemos (parkatronikai)
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2009-12-03 21:46:59
tai, kad ir nesiparkuoja jie dar idealiai.

p.s. nei tema apie lexusus.  atvarau i vilniaus lexusu autohausa, sakau paskaiciuokit man vieno ten tokio aftamabilio koki nors isigyjima lizingu ar kitos finansines priemones pagalba. jie man atsiuncia Special pasiulyma!: 30 klt pradinis, ir dar du menesius po 20klt.
ble, vos susilaikiau, kad antro tokio nepaprasyt:)