Tema: Re: Del kompo is eShopo
Autorius: DK
Data: 2009-12-01 15:19:03
Tai gal galima prekę dar ir apšikti, apspardyti ir apdaužyti bei po
savaitės paskambinti, kad žinai, čia ji su trūkumais atvažiavo?
Fantastika.

P.s.:
Elektros mašinų ir elektroninių įrenginių (kodas pagal Kombinuotąją
prekių nomenklatūrą - 85.00) grąžinimo teisė per 14 dienų pardavėjui
vien dėl to, kad prekė jums tiesiog netiko, ar nepateisino turėtų
lūkesčių - pagal LR galiojančias "Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo
taisykles" nėra numatyta.

Prekės gali būti sugrąžinamos pardavėjui, pakeitimui į kitą,  kokybišką,
jei jos:
- gautos ne pilnoje,  gamintojo nustatytoje komplektacijoje
- visiškai neveikia, vos išpakavus ir bandant jas įjungti
- yra akivaizdūs funkcionalumo ar veikimo kokybės sutrikimai