Tema: Re: Del kompo is eShopo
Autorius: Linelis
Data: 2009-12-01 13:52:21
cia kaip buvo nutikimas, imoneje kur gamina baldus is masyvo ...
nusipirko is salono azuoline lova .... atveze jam, sumontavo .... tas
sumokejo, tipo viskas ok ...
praejo savaite, skambina ... grazinti noriu. Klausia kodel, kas negerai ?
Klientas atsako : "Nepateisino lukesciu" ...

suprask kaip nori :) tipo lovoj kazkas nepavyko :)
bet grazino pinigus