Tema: Re: Almera 2.2 D +/-
Autorius: japatas
Data: 2009-11-23 16:46:47
nu va matai, kiti daug problemu turejo, o pas mane, galima sakyti per 2
metus, pakeisti dirzeliai, granatu gumos ir riebokslis prie vidines
granatos, nu ir tepalai keiciami, nuvaziuota kazkur 30tukst. masina 2000m is
italijos parvaryta, sonas buvo dauztas (todel pavazinejus reikejo suvedima
daryt) bet nesakyciau kad stipriai rudyja. nu kaip kam pasiseka ir su kokia
praeitim nusipirkt naudota masina.