Tema: Re: Almera 2.2 D +/-
Autorius: japatas
Data: 2009-11-23 12:11:40
sanaudos pas mane apie 8 l mieste, uzmiestyje apie 6 litrus, megsta parudyti
prie galinio stiklo. tiesa siurblys naujas kainuoja 16tukst. taip sake uab
raitas, bet su siurbliu problemu nebuvo. trauka tokia idomi, reikia laiktyti
aukstesnes apsukas, nes ant zemu vangokai isibegeja. nu ir sviesus salonas
nelabai visiems patinka. nu garso izoliacija galetu buti geresne. nu siaip
tai puse velnio kibirelis.