Tema: Re: Skirtingu ismatavimu padangos
Autorius: Sharkius
Data: 2009-11-09 00:06:50
Jei vaziuokle ne palaida nieko ten ypatingo, nebent ant sunio uzdejai kokias
235 plocio padangas, tada jo - tampo vaira menkiausias nelygumas. Bet siaip
tai su bilenkokia is keliasdesimt bandytu masinu pradedant mandavoskemaka
polo ar crx, baigiant sunkvezimais dapistais ivaziuojant/isvaziuojant i/is
veziu tymptelna i/is vezios ir tiek, aisku jei ten vingiuosi po juosta tai
niekas apart vairavimo instruktoriaus nepades...