Tema: Re: Skirtingu ismatavimu padangos
Autorius: pjezo
Data: 2009-11-08 15:49:34
:)
draugelis buvo ismastes kad ziema ant FWD (guolis ontras) priekyje reikia sypuotu o gale gali buti bilekokios..

po to kai valakampiuose pries viaduka pristabde (ketindamas sukt i desine, ir kai padare 3 "karuseles" bei sustojo tik kitoj viaduko puseje (pasiseke kad tuscias vedukas buvo) ... nu labai greitai pakeite nuomone:)