Tema: Re: Ziedas. Subalamutino KB
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-11-05 23:45:36
jus man papasakokit dabar, kas kaltas butu tokioj avarijoj? Atvaziuoja
zalias pilietis pirma karta i zieda konkretu ir is pirmos juostos
tvarkingai ziedu vaziuoja. Raudonas pilietis laikosi kelio zenklu nes
vaziuos i bazes ir antra juosta isvazineja is ziedo. Praktiskai nei
vienas nepazeide jokiu taisykliu. P.S. jei kam neaisku, tai is dvieju
juostu issukti is ziedo galima tik i pramones pr., o zenklai kad tai
galima atlikti stovi dar pries taikos pr. isvaziavimus, ty isvaziuodamas
is taikos pr jokio zenklo nematai