Tema: Re: "Tikra rida"..
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-11-04 10:17:15
"padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
news:hcmb2v$g9g$2@trimpas.omnitel.net...
> On Mon, 02 Nov 2009 11:32:47 +0200, YZF wrote:
> Pinigu zinoma. Pasiremontuot dazniausiai vistiek buna pigiau nei keist
> masina.

Bene skaiciuoji lietuviskom, o ne vokiskom kainom....  Kazkaip nesitikejau
is pono tokios minties....
Audrius K.
P.S. Mano draugas po pirmo rimtesnio gedimo (prarudijo citro vamzdeliai)
Norvegijoj (kai suzinojo servisu kainas) skubiai pirko gerokai naujesne
auto....

 Bet kai seip ar taip "norisi kazko naujo" ir tereikia tik