Tema: Re: "Tikra rida"..
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-11-01 23:13:16
nu nežinau, problemos ne softpaint'e, jis vis dar kaip  ir sveikas. Kliūna
tik, kad per tuos 160kkm LT saliono stovis pablogėjo gausiai mažiau nei buvo
nutrinta.

Kas link flotilės - pilna aplink tu viensdevyni tėdėy, kol kas žinau
problemų (siurblio galva nusibaigė) su B4 pasatu, rida ten buvo apie 600k.
Pažystamas turėjo B5 66kW, pardavė su beveik 500kkm - jokiu problemų su
varikliu. Ir t.t ir t.t

Dainius