Tema: Re: Apie mercedesa
Autorius: VNO
Data: 2009-11-04 09:13:00

> Gali, bet vistiek bandymas sutramdyti įsitvirtinusius ginkluotus banditus netolygus karui.
>
> O jei ir būtų -  ką jame veikia kita valstybė? Ir kaip tada tarpvalstybinį "karą pradėjo" valstybė, bandanti tvarkytis savo kieme?

Tai dabar as nesupratau, tu turi kita karo reiksme ar bandai sita mano gincyti?
Ex Jugislavijoje kara buvo ar ne, kai usa be nieko leidimo bombino sali?
Ar cia irgi tvarka "dare".

Sunku rasti kur yra tik konfliktas ir tvarkos "darymas", o kur karas.
Ka veikia kita valstybe svetimoje teritorijoje?
Ta pati - kariauja.

Nors RU tai pavadino savo pilieciu ginimu.
Na bet cia kaip visada.
Sunkiai dabar atgaminu atveji, kai kokia nors valstybe rpadetu kara tiesiai-sviesiai pasakiusi: "Mus reikia jusu zemes (ar naftos, ar juros, ar dar ko).

VNO