Tema: Re: Apie mercedesa
Autorius: padugne
Data: 2009-11-02 22:35:58
On Mon, 02 Nov 2009 21:59:11 +0200, 70005 wrote:

> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message

> Aha:)
>
> Čia neseniai mačiau straipsnelį pas juos su ryškia antrašte "Karą
> pradėjo Gruzija". Dirba šeimininkams jau:)
>
> Nors Respublikoj toks pat, tik kitokio stiliaus, briedas.

Mane tai apskritai stebina ju formuluotes. Kai tik raso apie kokius
banditelius, tai dazniausiai pagarbiai vartoja tokius terminus kaip
"seima", "autoritetas", "apvyniojo apie pirsta" ir pan.

Nelieka nieko kitko, kaip galvot, kad filadelfijai yra dideli
nusikalteliu fanai (ar netgi tarnai).

--
Kittehs u must haz prioriteez!
U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U?