Tema: Re: pigios pdangos: sava vs hankook
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-03 08:36:11
Tai ir Slovenijoje buna ziema + vienaip ar kitaip europinis gamintojas!

P.S. Esu viena syki Panemunes keliu vaziaves is paskos vieno kolegos, kuris
buvo uzsimoves naujus dygliuotus hankook. Zmogelis megstantis paspaust,bet
tempesi beveik sausu keliu kaip is3.14stas.Klausiu ko taip vaziuoji letai,o
anas net plysta is pykcio ir rekia  : cia bl... nauji Hankook leidzia tik
tokiu greiciu vaziuot.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:hcohe9$50i$1@trimpas.omnitel.net...