Tema: Re: pigios pdangos: sava vs hankook
Autorius: kastisv
Data: 2009-11-03 00:08:08
mano kuklia nuomone, kadangi sava gamykla yra slovakijoj, visas jos
research'as  yra skiriamas vidurio ir siaures europai. gamyklos istorija
tikrai ispudinga, dabar gi priklauso goodyerams. tiksline paskirtis kaip ir
aiski. bet va su kainom tai man nlb aisku.
ps. siaip girdejes gerus atsiliepimus apie s3.