Tema: Re: Pardavimo procedura exportui
Autorius: wundis
Data: 2009-10-21 13:37:59
tai va cia ir yra variantas su moldavu. esme tame kad jis sako kad palikt
masina priregistruota mano vardu, nors as noriu viska daryti kaip priklauso.

bet dabar galvoju, kad juk pardaves transporto priemone as po savaites galiu
nueit i regitra ir ja isregistruot kad ir be valstybiniu numeriu (kazkoki
rasta reikia papildomai rasyt) ir tada jau viskas butu kaip priklauso.