Tema: Re: Pardavimo procedura exportui
Autorius: Virus
Data: 2009-10-21 09:07:34
Man pries keleta metu moldavas pudrino smegenis su igaliojmais - tipo jam
taip pigiau/geriau/patogiau, po savaites atves numerius ir t.t. Pasakiau - arba
perki nuimta nuo iskaitos, arba nx man to nereik. Mikliai susirado pazystama
LT, ant kurio perrasem auto ir tada su igaliojimu issivare. Gal jiems taip ir
patogiau, bet asmeniskai as nenoriu, kad mano vardu registruota auto
'pradingtu' kokioj Baltarusijoj, ar Moldovoj - konkreciu atveju tas bicas pirko
auto ardymui.
--
Virus