Tema: Re: sulciaspaude
Autorius: bomanz
Data: 2009-10-26 19:49:04
LinasM wrote:
> Buvau mamai dovanu Bosch sulciaspaude (kazkokia 600-700W) nupirkes, tai irgi
> dumai parukdavo, nunesus remontuoti ja paprasciausiai keisdavo i kita su
> nauja garantija, taip per tris metus tris Boschus pakeitem, po to ejo
> Moulinexas 700W, tas irgi jau karta pakeistas i nauja... Dabar mama apie
> Philipsa svajoja :)

Turim Philps'ą už 600Lt. Taip pat vos nesudeginau. Gerai kad perkaitusio
variklio kvapas pasirodė pažįstamas. Pasirodo po centrifūgos tinkleliu
prisirenka išspaudų, kurios tyliai stabdo centrifūgą. Net jei sultys toliau
nebespaudžiamos, stabdymo visai pakanka kad sudeginti variklį.

Dabar išspaudęs 2 litrus nuimu tinklelį, pravalau išspaudas ir spaudžiu toliau.
Jokių problemų.