Tema: Re: sulciaspaude
Autorius: markat
Data: 2009-10-17 23:17:19
> Nu tau medali "už kantrybę" reikėtų skirti. Su "Žuravinka" 10 litrų ! Aš
> su ją jau ties 3 litru naxui išmesčiau. (realiai taip ir atsitiko).
> Normali (nepainioti su  Žuravinka !) per kartą gal ir neišspaustų 10 l.
> bet dirbti daug smagiau.

O tu paspausk morkas, su tom "normaliom" ir paziurek kiek sulciu isspaudzia
jos ir ant kiek slapios isspaudos gaunasi, o va tada ir zuravinkos tenka
atsiprasyti. Bandyti brangus importiniai variantai, po kuriu teko
atsiprasyti zuravinkos. Patogumo atzvilgiu jos siek tiek tapornos, bet
isspaudimas ju geras ir patvarios bjaurybes.

markatas