Tema: Re: Q Kilimeliai. Guminiai ar medzhiaginiai?
Autorius: Velnias
Data: 2009-10-05 22:10:56
Karta - du per menesi, ne kasdiena gi buna pusnys ir nevalytos gatves /
kiemai. Padauzyt batus isedant, kad nukristu didesne dalis sniego irgi labai
padeda. Kilimelius galima iskratyt statoile tam skirtoje vietoje, i namo
siena, garazo duris ir panasiose vietose, nepatikesi, bet netgi pavyksta
neissipurvinti.
Kas gyvena nuosavuose namuose tai isvis jokios bedos, nes galima padziauti
katilineje ar kur garaze kai labai permirksta.

"gopas" <netikras@jamailas.lt> wrote in message
> ir kaip daznai dauzai medziaginius permirkusius purvinus kilimelius i
> kazkur
> tam kad iskratyti skysti, purvus? neapsitaskai? i kur dauzai?
>
> "Velnias" <velnias@pragaras.lt> wrote in message

>>> Vilnius