Tema: Re: Q Kilimeliai. Guminiai ar medzhiaginiai?
Autorius: Velnias
Data: 2009-10-05 21:35:38
Geri originalus medziaginiai man labiau pasiteisina. Jei jau ir labai
primirksta, uztenka padauzyt kur i siena kad vandeni istaskyt ir niekas ten
nepuna, nepelija ir neprisala. Guminiai tai ir seip smirda, ir baloje kojos
visa laika buna. Nebent kas jau su labai shudinais batais pastoviai turi
laipiot, tai gal ir geriau guminiai (kokiems mishkininku ar VST dzipams kur
po laukus vazineja).