Tema: Re: Rudenine akcija "Apshviesk durniui kelia"
Autorius: No name
Data: 2009-10-01 12:29:47
jusu amziui gerbiamasis nelabai grazu taip lopintis ir myzhnintis :P
man kazkaip tokie akcininkai labiau panasus i myzhniuojancius... o kad
nepagauni kampo apie ka as rasau, tai cia ne mano problema ir praleisiu tuos
lopinimus negirdom ;)
neginu as ne vienu, bet man mastymas toks kreivas biski... akina abu, bet
vienas loxas, o kitas ne :)
bet sutik, kad is priekio nuo dainiusho ir jo pasekeju gaves ilgu sviesu
doze vien del to, kad salia taves vaziavo gzenonininkas, tai tuo metu ta
mirksinti veikeja geru zodziu nepaminetum...