Tema: Re: Degalu sanaudos
Autorius: Martozo
Data: 2009-09-29 11:20:33
Neužmiršk, kad vidurkis paskaičiuotas kompo (22) yra apie 3 kartus didesnis nei realus. Važiuojant tolygiai (ne kamščiuose) kompo rodomo vidurkio paklaida minimali (sutampa su kalkuliatorium). Iš to darau išvadą, kad paklaidą gaunasi būtent nuo tų 99 (o tiksliau vidurkio skaičiavimo įtraukiant stovėjimus). Todėl svoris kaip tik ne nykstamas.
P.S. Apie tai kad vidurkio neskaičiuoja nuo displėjaus parodymo aš net nešneku. Nes prieš tai jau sakiau, kad man vienodai ką rodo - svarbu teisingai skaičiuotų.