Tema: Re: Degalų sąnaudos
Autorius: ROOTS
Data: 2009-09-28 13:56:54
Pas mane ta pati masina dizeline, stovint rodo 99l, juk logiska, stovedamas 100km nenuvaziuosi gi :)
Bet irgi buvai issigandes, kad stovint tie 99l itakoja bendram rodymui, bet kiek pastebejau nea, pas mane vid Vilniuje dizelio 7-8. Tikriausiai du variantai, arba stovincio suvartojimas neisiskaito i bendra vidurki, arba tiesiog stovi maziau nei vazineji, tai vazinejancio sanaudos lemia vidurki.
Tavo atveju arba kazkas jau pagede, arba ta 22l rodo nedaug pavazinejus po stovejimo, nors pas mane praktiksai iskart vid atsistato i normalius parodymus