Tema: Re: Auto is Italijos !?
Autorius: svyt
Data: 2009-09-28 15:41:07
bet taip ir yra, tik pries pardavima perekupai aptvarko. o temperaturos ten
tikrai nerealios vasara, buvau zinau, jei ten saulej paliksi masina ir
neuzdengsi priekinio stiklo panele ikais virs 100 laipsniu. ziebtuveliai
sprogineja palikti sauleje 15 minuciu. ir vazineja jie kaip beprociai, ypac
pietu italijoj, siaures tai dar dar, panasiau i prancuzus, kurie beje irgi
ne pedantai. Dar ziuret kokia masina, jei ten limuzino klases automatas tai
bus labiau suziuretas nei koks studentiskas kledaras.

--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.