Tema: Re: Auto is Italijos !?
Autorius: svyt
Data: 2009-09-28 15:36:54
pas mane dabartine is italijos, nu ne rudeles, bet sonai visi nubraizyti,
tai rudziu dar nera, bet akivaizdu greit bus ir daug kur, salonas uzmustas,
ka galejau keiciau, kai kuriu absivckiu iskart neradau, dabar apsipratau...
gerai kad nebrangu daug maz...
pakaba, variklis... gal pusetinai.  Kas idomu valytuvai absoliuciai be
liufto, toks jausmas kad visai nenaudoti.
siaip palyginus su pirkimo kaina tai sukisau per menesi iskarto beveik
dvigubai (pirkau uz 5500, ikisau 4000, rinkos kaina buvo pernai nuo 10 000,
tai per daug neverkiu, maciau ka perku), nu dabar dirba man masina kaip ir
gerai.
--
vyt/ /e 36 318 tds caravan.