Tema: Re: Hyundai Santa Fe II (2007+) +/-
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-09-27 22:22:24
chia dvi mashinos. Tu tikrai manai, kad tvarkingas automobilis yra blogiau
nei neaishkus kontruktorius ish turgaus? Ar mashinos eksploatavima
isivaizduoji tik tautishkai lietuvishkai - nuo turgaus iki turgaus? Deja,
tai pramogai neturiu nei pinigu ne laiko, tenka gyvent kukliai ir vazhinet
su ta pachia.

--
Dainius