Tema: Re: Hyundai Santa Fe II (2007+) +/-
Autorius: lasaZ
Data: 2009-09-26 20:44:40
na, mano pirmas naujas automobilis mano šeimą paliko po 8 metų juzinimo, nes
pirmus du metus juo važinėjau aš, po to mano fėja ir jos rida buvo tokia
niekinga, kad net ir Giundajus nepradėjo byrėt :) Dabar fėja jūzina mano
Nissan Primerą, kuriai sukakojo 7 metų sukaktis, nes pirmus 4,5 metų ją
jūzinau aš :) ir vėlgi 90% ridos buvo padaryta mano. Buvo pagunda stumt
Nissana ir pirkt jai kažką paprastesnio, ale pajutusi aukštesnės klasės auto
ji atgal žingsnio žengt nebenori (Primera gausiausios komplektacijos). Taigi
kaip ir būna tokių atvejų kai naujas auto užsibūna vienose rankose, bet tai
gana pragmatiškas žingsnis - žinai auto istorija, galų gale vis tiek
prižiūrėta buvo kaip darbo įrankis ir kaip nekeista jokių major problemų nei
su viena auto nebuvo kile.

lasaZ