Tema: Re: Nokian WR?
Autorius: esquires
Data: 2009-09-18 21:35:22
reziume kam tas teisingas steikas, jei galima ir cili koldunais pasisotinti.
dvi ziemas su wr'ais atvazinejau - nx. prie pliuso ant sauso arba slapio
asfalto galima ir su vasarinemis vazineti, taip kad cia menkas wr'u pliusas. o
kiemuose, ant sniego, ant ledo, koseje, prie -15C - gaidys kaip reta.
atvazinejau, niekas neatsitiko, bet is ju elgesio nesu tikras, kad istikus
kritinei situacijai wr'ai butu susitvarke taip pat kaip kokie vinking
contactai. kam pirkti vidurio europos ziemoms skirtus kaliosus, kai padangu ir
musu klimatui pagamina.