Tema: Re: Nokian WR?
Autorius: Rusla
Data: 2009-09-18 08:43:25
Cia is asmenines patirties?
Siaip lakstom, musu ziemai labai tinka - ant asfalto nera labai
triuksmingos, laiko gerai. Ant sniego nebuvo kad pavestu, ne idealus
sukibimas, bet laiko normaliai (cia aisku subjektyvu, bet as ziema greicio
nemazinu, kaip nekurie - palyjo ir velkasi). Ant ledo aisku nera stebuklo,
bet ko noret is nedigliuotu? Ant kitu masinu michelin ir goodyear - ant ledo
sirtumo nepastebiu.
Vienu zodziu mano reziume butu: jei kiekviena diena nereikia prasibrauti per
miskus - musu ziemai pats tas (tik aisku toly grazu ne vienintelis variantas
:))