Tema: Re: Laisvu ranku iranga
Autorius: markat
Data: 2009-09-17 00:28:16
Na su manim daznai kai skambini as kalbu per ausinuka, siaip diskomforto 0,
o pasidares masinoje vieta pastoviam ausinuko laikymui ir ant ausies
uzsikabinu kai kas skambina, nes pastoviai laikant ausyje karsta diena ir
esant pradarytam langui sugebejau ausies uzdegima pasidaryti. Tiesa
nepasakyciau, kad maniske garsa kraipo, nors ir su Nokia 9300 naudojau ir su
HP Ipaq'u dabar naudoju. Nors pas mane Jabra su Nokios logotipu ir yra DSP.
Tiesa sitas tik su vienu tel numatytas

markatas