Tema: Re: Laisvu ranku iranga
Autorius: Ostapas
Data: 2009-09-16 21:51:41
nu... pabandžiau, nenumečiau. Pamečiau :D Niekaip neprisiruošiu įsigyt
kitos. Bet kada nors susikaupsiu ir nusipirksiu, ypač po to kai Dainiushas
papasakos ką išsirinko dviem telefonams :)
Šiaip patogus daiktas, ypač vairuojant auto su mechanine pavarų dėže.

OT, bet Alytuje reiktų privengti kalbėjimo telefonu - jie ten viską mato ir
už viską baudžia... prisikabino visokių kamerų...