Tema: Re: ambipur kvepalu uzpildymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-10 08:06:13
Nea Jurga su manimi nešnekėjo. Turiu tą boulingo buteliuką. Pamenu Gediminui
buvau sakęs, kad nuvežtų jums skirtingų valiklių pabandymui, bet atsakymo
kol kas negavau, be to dabar prasideda didysis sezonas, todėl laiko nelabai
yra. Bet iš patirties galiu pasakyti, kad tokie klausimai sprendžiami jų
neforsuojant kaupiant per laiką informaciją, vėliau rezultatai būna labai
geri.