Tema: Re: ambipur kvepalu uzpildymas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-09-10 08:02:47
Dabar nepamenu koki butelika buvau daves, bet jei ten buvo stiklinis
buteliukas, tai jis ir yra esencija tiesiog jo reikia labai mažai norint
pakvepinti labai daug.  Kadangi mes kvepiname skysčius todėl nesu labai
įsigilinęs kaip jie veikia ambipiure. Bet manau nieko ten sudėtingo nėra.
Ambipiuro veikimo principas paremtas lėtu pačio skysčio garavimu ir indeliu
kurio skylutę galima reguliuoti. Tik žinau dar vieną įdomų dalyką, pvz
lenkiški, latviški ir kiti pigūs kvapai begaruodami skyla ir kvapas po
keletos dienų įgauna specifinį kvapą, kai tuo tarpu prancūziški kvepia
tolygiai mažėjančiu intesyvumu.